ny vecka nya möjligheter

måndag igen, började inte jobba förrän 14 idag så sova till tio, upp åt frukost och sen gick jag på promenix =) skönt väer idag, minsann lite sol som kikade fram, längtar man bara mer till våren lr vad? =) haha.

Lugnt på jobbet idag, var i charken till sex sen var det kassan till åtta som gällde :D kommit fram till att jag trivs massa på jobbet så hoppas verkligen det blir att jag får stanna tills sommarn är över oxå =) Lustigt hur folk beter sig bara har jag kommit fram till. ingen koll på tankeverksamheten hos endel minsann. men men.

sitter och kollar tatueringar nu för mer inspiration, fick ju presenkort av dom bästa i födelsedagspresent så nu kan jag minsann inte fega mer. haha =)

nej, ska in o jobba extra imorn så blir upp tidigt för liye motion. uscha. men me. hoppas det inte är massa halt ute bara, snöar ju typ nu? illa.

ska ringa min älskling nu tror jag sen krypa ner i sängen, nybäddat med det nya stora täcket jag fick i födelsedagspresent oxå. me like.

Saknar världens bästa storasyster idag. tänker på dej fina människa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback