människan, den mest egoistiska varelsen någonsin.

Ibland förvånas jag över hur egocentriska folk är. Jag kan inte förstå, jag gör allt jag kan för att alla andra ska ha det så bra som möjligt, att alla andra ska vara nöjda och glada, man kör, jobbar, handlar, städar, tvättar, bryr sig och ibland känns det som det inte ens märks? inte ens ett litet tack?

jag har oxå prioriteringar, saker jag vill göra och hinna med men tyvärr har det fått skjutas åt sidan, lr påverkat sömnen, uppe tidigt, sova sent.

men men. det är väl smällar man får ta antar jag, blir väl bättre med tiden hoppas jag. 

Verkar som älsklingen och jag ska åka iväg till gran canaria nu iaf, väntar på att lönen ska komma in på kontot så man kan boka nu oxå =) är ju inte så länge kvar nu, lite mer än en månad :D bad om ledig på jobbet idag oxå. nice.

klippning snart med, måste bestämma hur jag ska göra. hmm? ska få massa bilder på tatueringar nu i helgen iaf så jag kan få mer inspiration, vet ju ungefär hur jag vill ha med behövs lite mer :D

glad - ledsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback