love söndagar =)

inte alltid man uppskattat söndagar så som jag gör nu förtiden =) vart ute och gått långpromenad med älsklingen idag, sen har jag vart duktig och tog cykeln ut till dansen i lyckeby. läste på eniro det är 8.2 km bilvägen så konstaterade att dte är ca 1 mil cykelväg så känns gitt i benen =) dansen är väl den största anledningen till varför söndagar är dom bästa =) så himla roligt är det, fått höra två gånger i rad att jag är grymt duktig av tränar lenita så är himla glad =)

nu är jag hemma, peter och linn hämtade mej, var helt slut i benen så lite fy skam där. haha =) sitter i soffan o få kolla nån film som börjr  vid nio nu. börjar inte förrän två imorn så supergott =) blir promenix lr gymet inann, inte bestämt tänkte kolla med världens bästa sambo om hon är sugen på nåt =)

handlade glass från glassbilen idag med. så himla kul. minns inte sist jag gjorde det, säkert 5 år sen. haha. å va så sugen på chokladglassen med rosa innuti och goda karameller på toppen, men den var borta! illa. haha =) så köpte en blandpåse istället =) himla gott. haah.

nej nu ska jag mysa is offan lite till :D




baby baby, you have no clue, words don't come easy to me. how can i find a way to make you see i love you. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback