ledig =)

sov riktigt länge idag, vaknade halv tolv, av at klockan ringde. haha tror jag vart lite trött. steg upp och såg snö!? inte så farlihgt mkt men snöar ute, men inget stoppar mej ska strax ut och gå en sväng innan det blir tvättstugan.

Ska köra hem till mami o papi ikväll med. hämta sista födelsedagspresenten och nåt till bilen som hade kommit på posten med, tror det var besiktningspapper lr nåt. ingen annig. haha =)

final av top modell ikväll =)nice. haha träning vid halv sju så blri precis lagom man hinner hem o duscha innan :P

Sofia o angelika var o hälsade på igår oxå, massa mys drack te o pratade skit. haha. söta filurer. angelika hade inte vart o hälsat på innan så hon tyckte det var fint oxå =) ska bara figurera ut vart jag tycker vitrinskåpet står bäst? hmm?

nehopp. nu ska jag ta på mej lite mer kläder så jag inte fryser :P

måste koma på nån bra födelsedagspresent till fredde oxå, hm? dom kommer ju hem snart. underbart! =)

i love you hun, även om det kommer mycket ivägen hela tiden vet du att jag finns här <3

Kommentarer
Postat av: ella

Ja snart kommer vi=) langtar efer dej!

2009-02-12 @ 09:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback