härliga helg

ännu en härlig helg förbi nu och en ny vecka imorn.

firade alla <3 dag igår med älsklingen. jobbade till ett, sen hem och mysa. skulle egentligen gått ut och äta men var verkligen ful överallt, så åkte och handlade lövbiff och potatishalvor och agursås hemma istället, vart supergott så lika bra som restaurang. åt lite godis och var onyttiga under melodifestivalen oxå. kollade på the prefect man, älskar hilary duff och hennes filmer =) var mys att vara hemma själv med peter <3

steg upp hyffsat tidigt och gick en promenad idag, himla skönt i solen men kallt i skuggan. haha . nu har vi fixat gångstavarna oxå så ska använda dom imorn =) lagade kassler, annanas o ris sen med. gott =) tagit det lugnt och preis kommit hem från dansen nu. åå i LOVE it. känns riktigt kul faktiskt, får bättre och bättre komplimanger oxå. idag undrade dom vad jag gjorde där egentligen.? haha. för roliga, ansåg jag redan kunde och var för bra för att bara gå steg 2. haha. men söndagar är bra dagar att dansa, jobbar ju i veckorna så hinner inte till sex jue =( men men. hoppas malin blir sugen på dans till helgen oxå, är så sugen. black jack, kan nog bli bra tror jag. =) så ska jag till älsk i kalmar oxå å handla lite presenter till fredde o ella oxå om jag hittar nåt kul. dom kommer ju hem nu i helgen =)

nej, mnu ska jag göra fruktsallad och sen ringa min älskade syster. saknar henne och inte pratat på länge så =)

glad, gladare evelina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback