Torsdag

Vart en hektisk dag på jobbet idag, men gick kalas och fick allt gjort precis i tid =) hem och ner i tvättstugan, in med maten i ugnen på med såsen och snabbdusch, sen kom louise och hanna och vi åt l ite middag innan vi begav oss till biografen och såg marley & me, helt okej film faktiskt. kom en å annan tår i slutet =)


Ledig imorn, så ska sova ut länge, sen blir det träning på friskis =) nice. bästa att det är afro på söndag =) ska även träffa flickorna imorn, baka biskvier med malin till pappas födelsedag på söndag, sen kommer angelika och förhoppningsvis emelie och sofia oxå så blir det riktigt flickmys =)

peter kommer p kvällen oxå tror jag minsann, stackarn hade fått stryk idag så vart på sjukhuset och pratat med polisen och allt var det va :S hoppas det blir bra iaf. <3


Helt sjukt vilka människor man träffar på alltså. kan inte annat än att skratta. haha

Blir så trött på att jag aldrig vet vad jag vill, att jag aldrig kan bestämma något..

god natt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback