semester

Så var man hemma eftre en underbar vecka på gran canaria med älsklingen =)

åkte härifrån tidigt onsdagmorgon å var på sturup runt sex tiden, flyget gick 08.00 så hade gott om tid att ta det lugnt =) peter oc jag inhandlade oss en liter smirnoff att ha med oss ner ;) fick dock inte sitta bredvid varandra på flyget, hade gången emellan, men peter hamnade med några goa gamilngar så ´han klarade sig bra, så sov jag =)

veckan har vart superbra, fint väder. lite molnigt ibland men varmt =) linn o familia kom i lördagskväll så träffade dom på söndagen, var på deras hotell och festade lite sen utgång, å älsklingen blev lagom full så fick leda han hem, vet inte om han var matförgiftad lr drogad men han låg heela natten på toa å mådde illa. inge kul då vi skulle upp vid nio för att ut och åka båt heeela dagen :P haha. nej stackarn mådde riktigt illa. men var kul med en utflykt, fick dock inte se några delfiner som vi vart lovade men men. haha :P

shoppade en massa presenter till släkt o vänner sista dagen och sen mötte vi upp linn o co igen för att ta en drink och säga grattis till föräldrarna som skulle gifta sig på onsdagen, efter 25 år ihop! =) så söta.

flyget hem fick jag fönsterplatsen o peter bredivd =) massa påsar med alkohol o dylikt oxå vi beställt =) hamnade 2 roliga tjejer i vår ålder brediv oxå så hade entrevlig hemresa men lottköp och soduko/korsordslösande. haha. skrattade på rätt bra =) hur mkt mer som helst att berätta men skriver mer  när jag lyckats få in bilderna så jag kan visa hur mysigt vi haft det =)

Jobbade idag, 8-18 så lagom trött nu, försöker hitta avsnitten av desperate houswifes och greys jag missat nu, men det går sisådär :P fick vara ledig imorn iaf. så nu har fia kommit hem oxå så ska mysa med henne imorn. underbart! =)

god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback