onsdag

Gjorde ett kul test innan jag hittade på facebooks alla flikar :)

Grattis! Du är en äkta Sex and the City-tjej och du liknar:

Vackra och eftertänksamma Carrie Bradshaw
Om du liknar vackra Carrie Bradshaw har du ett rikt inre liv och ägnar mycket tid åt att analysera och tänka över ditt liv.
Du är tolerant och öppen för andra sätt att tänka och leva på och är sällan fördomsfull.
Du tänker också över dina kompisars liv och säger vad du tycker fast inte om det inte för något gott med sig.
Du är kreativ och generös och du inspirerar dina omgivningar och så tror du på kärleken.

Lite kul minsann, stämmer ju lite iaf :D


 
Annars idag har jag inte gjort mkt alls. var ute och gick inann jobbet imorse, så kul precis när jag kommer hem in i lägenheten börjar det ösregna ute. haha. jobbade till sex, hem och suttit vid datorn, sökt lite högskolor till hösten, mest för att se om man kommer in nånstans =) träffas sofia o angelika en snabbis, körde dom till galgamarken på party =) sen hem, lagade lite snabbpytt med linn innan hon gick tilll jobbet, å nu harj ag precis pratat med älsklingen och gått och lagt mej i sängen. imorn blir det gymet innan jobb =) sommaren 09! =)

Blev glad när jag kollade friskis hemsida innan på påskschemat, asgoa pass vid 12 varje dag nu så nu e man uppbokad alla dagar utom lördag klockan 12 :P nice. guttans med träning =D

ska fixa med bildena från semestern nu oxå så ni får se hur mysigt det var =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback