life flows better.

Hemma i karlskrona igen efter 2 mysdagar i kalmar. var som sagt på ikea och inhandlade lite nya tillbehör till lägenheten, en ny lackhylla till hallen, en ny tavla, spege, matta, ljus och ljushållare =) kalasfint kommer det bli.

Vaktmästaren var här idag oxå och godkände våra tapeter oxå. så har vart och handlat dom, å imorn kommer pappsen hit och ska hjälpa oss, ska mest spackla och riva bort den gamla tapeten, sen tapetsering på fredag =) på lördag blir det tjejparty här så ska bli fräscht tlls dess :D

vart på stan med malin idag oxå, införskaffade mej en ny klänning & en ny topp/jacka jag ska ha på mej på lördag, superfint, dessutom nya örhängen med så det blir lite party. var på skopunkten oxå, dock en besvikelse och kom bara därifrån med ett par tygskor i converse stuk :P men men alltid något.

Jobb imorn, upp och promenera innan skönt. ska kolla schemat för början av maj med, kanske hinner köra en tur till mora. vem vet :D

Ska läsa lite i boken min nu, sen ska jag ringa min man och sen ska jag sova *)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback