ibland går saker i rätt riktning helt enkelt.

Igår morse blev det tidigt frukost ute på balkongen vid halv tio, malin kom med frallor och vi njöt av morgonsolen =) jag gjorde lite nytta och tvättade 3 maskiner så korgen blev tom oxå  =) jag och malin gick upp till glaciären för att möta sofia & äta glass. gott gott.

Hem till bräntet och mamma o pappa. klippte pappsen och åt lite pasta och köttfärssås, begav mej ner till malin för att leka lite fotograf och en runda i skogen med kamerorna i högsta hugg, en alldeles utmärkt dag minsann. tack.

Jag tror på oss <3



Lyckades även få med min nya vaxduk till bordet :P



utforskade nya möjligheter med kameran



Gick en härlig sväng och stannade  till hos blommorna i backen



Malin luktade på blommorna =)

Hade en kanondag igår med naturen, vännen och solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback