Helgen =)

Måndag igen och helgen har tillbringats med familj, vänner och babe =) efter jag jobbat i lördags åkte jag hem, träffade fia och väntade på peter. gick en sväng på stan och åt i solskenet =) blev mys på kvällen med taco och robinson hemma hos mej, fredde o ella joinade oxå =) hade tvättstugan så sprang i pauserna och fixade, så nu är allt det gamla tvättat =)

igår åkte peter och jag hem till bräntet, hämtade fia och begav oss till rusta, shoppade lite smått heminredning nu inför vårfixet, lämnade av fia på tipsy vid två så gick älsk o jag och tog en glass på glaciären, första iår =) sååå gott. hem och började städa i köket och gjorde det fint. hämtade fia vid fem, hem och äta lite pasta o köttyfärssås innan hon begav sig till mora igen.. tillbaka till stan för att spela bingolotto, fortsatte mitt städande och hann enhel del emellan spelen =) malin och peter vann båda två men icke jag. men men =) bättre lycka nästa gång :P

soov länge idag, upp vid halv elva och började direkt med städningen igen. så nu är rummet städat, nybäddat oxå =) tv rummet är oxå rent nu, skönt =) satte mej ute på balkongen när jag var färdig och njöt av solen vid mitt nyinskaffade balkongbord =)

nu ska jag laga lite mat sen blir det duch och fix innan man börjar jobba vid två, slutar vid åtta och tänlte bege mej till friskis då tror jag minsann :p linn kommer hem idsag oxå så ska se när hon är här .P

våren är underbar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback