torsdag

Har krupit ner i sängen nu efter en helt underbar dag med malin på stan och linn en stund i eftermiddag. Träffade malin runt lunchtiden och var med henne och gjorde stan. både hon och jag lyckades hitta oss lite finfina grejer =) köpte skor idag med linn sen oxå. å det var finfina skor. välbehövliga till hösten och vintern nu =)

Efter en hel dags shoppande och skitprat åkte jag tyvärr ensam och tränade då linn var för trött för att följa med. åh underbart var det. nu efter andra psset med fredrik känner jag att det sitter =) underbart kul. på tisdag är det åsa igen å de längtar jag ter. step är nog det roligaste som finns =) i love it. vart superduktig emd träningenen nu med. 4 dagar denna veckan och 4 dagars träning. självklart olika träningar, för annars finns ju ingen mening =) men gym. step, gym och step iegn =) imorn kommer peter så får se om vi går ut å går en stund bara efter jagjobbat. på lördag ska vi åka till kalmar efter jobbet oxå. skönt å få vara med älskling lite.

På tal om jobb, var på arbetsintervju idag =) får jag det lr inte får jag veta på måndag =) känns roligt iaf. öppen för möjligheter och är grymt su´gen på att testa mina färdigheter inom andra områden än mat o ica =) haha.

förvirrad nu. varför skulle det bli såhär nu? Saknar syster en massa. pratade snabbt med henne på lindex innan idag, när vi hade pratat klart kom malin o frågade vem jag pratat med. å började verkligen gråta. mitt svar, jag visste inte att jag saknade henne så mkt., jag saknar dej, du är den bästa.

troro jag vet vad jag vill bli när jag blri stor nu =)

nehopop. dags att läsa lite i boken för att somna o sen vakna till en 10timmars lång arbetsdag =/

Kommentarer
Postat av: Linn

jag gillar verkligen dig dude. lycka! <3

2008-09-19 @ 03:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback