tänk att vara så nära någon men ändå så långt ifrån

För att försöka komma ikapp livet, tänk annorlunda. Fia var på besök i helgen, underbarast. men känns inte okej att inte få träffa dej. vi.

Linn hade inflyttningsfest, underbara människor, en undeerbar dag. finns personer som man barra vet finns. att hitta vänner som dessa gör karlskrona till min plats just nu. =D Sökt 2 jobb till idag, bra. skrivit in mej på karlskronahem, förhoppningsvis hittar vi en lägenhet som passar oss utmärkt. me like.

undrar hur livet som arbetslös ska urarta sig nu då? lr jag vet inte om jag är arbetslös än, men inga tider finns jue. ringa timbanken imorn. suck.

Mys på borgmästargatan 24 just nu. linn är iväg. klockan är 04.17 och jag är trött. ska sova. tänka och vakna upp till en ny dag där mina möjligheter är chanserna jag själv väljer att utnyttja.

jag saknar dej.


Kommentarer
Postat av: ella

vad gör du vaken din lille fis=)

2008-09-30 @ 04:25:02
Postat av: fia

kärlek till dig min lillasyster*

(även fast jag är långt iväg är du inom mig, varje dag)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback