ikea

Imorn åker jag o babesen till ikea =) linn ella och jag ska ut på riktigt äventyr. köra släp för första gången i mitt liv! måste erkänna att jag är lite smått nervös. men hoppas det går bra. synd man inte fått lön precis så man kunnat handla något kul =) men men. dessutom ska jag få träffa min babe imorn med, peter kommer och äter lunch med oss och det tycker jag om. massor.

Vart med linn idag, massa. sofia var med oxå =) å ella kom. gott med mat o glass efteråt. å jag älskar att pärlan har flyttat till egen lägenhet. imorn blir det sängköp och småplock =) kollade på hemsidan nu och verkar som man kan hitta en billigar emadrass ändå. =)

nej, måste verkligen sova. börjat fundera på jobb och framtiden idag. ett litet steg. men vet fortfarande inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback