helg

Då var helgen över igen. vart en jättebra helg. peter kom i fredags så var mys hemma med kroppkakor och familjetid med film, min brors flickvän. helt okej =)

Jobbade några timmar i lördags för att sedan bege mej till malin för köttbullebak =) haha. blev mkt rullande och lite skrattande oxå. sara nathalie malin och jag rullade bra medan peter fick ta plats med stekpannan och stekspaden och göra tillagningen =) haha.

Hem, vilade och gjorde oss iordning. gästerna kom och den årliga kräftskivan satte igång. mycket mat lite lek och en hel del snapsande =) precos som det ska vara. trevliga människor och mkt skvaller. kovältning och sysskon show =) haha.

idag har jag städat lite, trodde jag hade fått bilen såld. men icke gubben ångra sig. pucko! peter har åkt hem, linn har fått en egen lägenhet. trivs med pärlan. nu ska jag sova i min nybäddade säng, nytvättade lakan är bäst =) och jag slutar redan två imorn så ska träffa linn o sofia och planera lite. =)

borde skriva på min cv nu. för en sådan behöve rjag iaf. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback