äventyr =)

idag var det dags. ella jag och linn åkte till ikea för att shoppa åt linns nya lägenhet =) sweet. hämtade släp på preem vid tio å fick hjälp av världens snällaste. lite pinsamt bara. haha. tackar preem för släphjälpen idag alltså =) haha.

på ikea var det storhandling, ungefär 9000 kronor rikare är linns lägenhet / linn är däremot 9000 fattigare. haha. peter kom och var med oss en stund oxå. <3.. hjärtat köpte världens finaste lamp/tavla till mej, så söt är han. tack. kommer på torsdag och hälasr på mej, tycker om mer.

ligger i linns säng i hennes lägenhet nu =) känns superbra. verkligen fått ihop det riktigt bra idag. vi tre e ett dreamteam. ella med verktygen är en höjdare. ;P vill oxå ha eget.. hmm?

Nehopp. nyduschad och klockan är nu snart två. haha. vart en superbra dag. jag har kört storsläp med. första gången någonsin jag kört släp =) haha gick faktiskt jättebra. inga skador skedde. :P

Sover hos min pärla inatt, legat och läst massa bloggar nu, kändisbloggar och cp-bloggen,blogspot =). imorn fyller lillasyster år. så lite kalas hemma. men först fixa med linn och göra lunch, fisksoppa = )

var du än befinner dej, har du en famn för mej?.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback