världens bästa helg!

Ojojoj, vilken helg jag haft, skojar inte när jag sitter och ler av att bara tänka på denna helg! =) underbart verkligen. I fredags var det då mösspåtagningen vilket började på förmiddagen hemma hos lisa för att sedan bege oss på en rolig busstur in till stan och skolan för att möta upp alla andra treor och bege oss till rosenbom :P sedan begav vi osss till fanny för lite grillning och mer drickande, endel fick nog lite för mkt. haha =) men skoj som fasen. en fest med mycket hångel sprit och en rolig busstur med polacker. haha =) inne i stan var det fridace som gällde och även detta var grymt kul, sara bjöd på champagne och dansgolvet var hett =) en aning full studentflicka vid namn evelina vinglade hem från landet vid niotiden på morgon =)

             

Väl hemma i min säng på lördagmorgon sov jag en herrans mycket, tror inte riktigt alkoholen var ute ur blodet på hela dagen haha. begav mej vid sextiden till lösen och veronika för en tjejkväll som blev himla rolig då vi spe3e:ar flickor försökte fylla i varandras luckor från kvällen, och fick reda på lite hångel, fulla skrik på stan, ragg och sovplatser =) haha. supergod mat och melodifestivalen. nice.

Idag söndag var man inte pigg då klockan rinde 05.00 suck! men men har man lovat så har man, så jag klädde på mej och hoppade in i bilen för att köra till jämjö och passa lillkusinen melwin hela dagen för macke o lena skulle till ronneby hela dagen =9 vi har busat hela dagen och vart hos mormor för att fira mors dag, usch vad jag är slut nu. men en sak är säker, småsöta 11 månaders barn är underbara! =)

 

Nu har jag gjort klart hälften av filosofiarbetet som ska in imorn, usch var endel att skriva ändå fast vi hade kortat ner uppgiften få vi bara fick 5 dagar på oss =) nice, den absolut sista uppgiften som har någon anknytning med skolan att göra på en väligt lång tid nu, undebart! =)

Allting är helt enkelt underbart nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback