mys i trädgåden

idag har dt vart fullt ståhej. sofia och jag har uträttat "ärenden" hela dagen =) haft en jättetrevlig kväll med min babe. myyst vekrligen. sen har vi haft mys i trädgården här på saltö. grilat och spelat kubb. ett himla gäng =) jag tycker om mina vännr. ni är underbara. tack föri kväll.

nu är det bara jag sara o markus kvr. kollar på film. men ja har redan sett den. illa och dålig är den dessutom =) tror jag ska ta ett tag i köket och städa sen. disk disk. =S imorn blir dte party hela dagen, sofia o josse kommer tidigt på eftermiddagen. =) sen blir det influttningsfets hos josse och ande. nice. emelie babe joinar no oxå. hade vart nice.känns jätteskönt att ha outfiten klar för morgondagen.

usch jobbig änsla i magen nu. vill ha dej här.. =lt) tittade p king kong igår oxå. himla bra faktiskt. lr ja helt okej iaf. jag gillart. tagit lite kort idag.s ka se om jag kan lägga in dom på datorn. min dator vill u inte funka här jue =) haha.

nehopp. diska? varför ska han vara så fin för?  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback