helgen.

underbar helg. vädret har strålat och det får en att vilja skrika av glädje. underbart. jobbat massa nu på ica tre dagar torsdag-lördag, kändes gutt att få lite extra tider så blir lönen bättre i juni =) blir nog ett par stycken till hoppas jag =)

firade papps här i lrödags oxå, å som vi vet om brukar ju johanssons fester sluta likadant å även denna =) vi lite yungre begav oss mot staden och svirade. ella och jag hade roligt men gick hem vid två =)

idag har det vart fotboll och ska plugga lite nu oxå. ryska slutprov denna veckan =( men de e typ det enda som vi har oxå så känns riktigt gutt asså =) ska ha religion imorn med så ska läsa igenom det någon gång emd.=)

IMORN händer det grejer, det blir bokning av bulgarien resan imorn =) å de verkar som vi blir alla sex nu, det hade vart så grymt kul. linn jag sara o malin e klara iaf å jag längtar =)

på torsdag blir det förhoppningsvis ett besök till kalmar o shoppa lite oxå. nice nice. eventuellt stanna på öland en stund o leka med sara =) underbart, du och jag ihop i sommar hjärtat, jag längtar redan.!

Nehopp. nu ska jag ringa sara som nog hoppat på det där tåget nu =) å jag vill ha skvaller. haha :P
 
det saknas vårkänslor i magen för mej? =( men jag e nog glad ändå =)

för om exakt en månad tar jag studenten! Spe3e chalalalalaaa =)

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback