depp dag idag...

suck vad jag känner mej kass idag, haft hur lång tid på mej som helst att fixa allt inför bal och student, men har jag gjort det eller? nej. å nu kommer paniken och ekonomin är inte längre på det bästa planet..

17.5 poäng på matte c slutprovet iaf =) kändes guttans det dära =)sweet.

sitter med svenska b nationella muntliga nu, har det imorn. är iofs färdig med talet men ska finslipa och fixa stödlappar så det låter bra allting så ska det nog gå bra imorn =) skönt att vi slipper prata i aulan iaf för där ska tv¨rona skriva matte nationella =) så gutt.

jag vill bara få hålla din hand jue.

Rödeby domen idag oxå. tom på ord, vet inte alls vad jag ska säga. tv4 ville intervjua mej men avstod det, kändes inte som något jag ville vara med om... knas alltihopa.

nehopp. laddad inför greys ikväll iaf, popcorn och dipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback