världens bästa!

jag som gått och haft världens ångest över att jag inte kunde gå på ölandsbalen o mösspåtagningen båda för att det eller jag trodde det var på samma dag. =D men så är det ju inte! åh så glad. men hade nog ändå bestämt mej att gå på balen ändå. för ringe mamma o sa åt henne att betala in pengarna innan jag fick reda på att det var den 30 e å inte 23 e som jag trodde :) såå glad.

sen bowlade vi igår oxå. så himla roligt. fick till världens bästa andra omgång med 3 strike o 2 spärrar. =D så linn vann första o jag vann andra. men totalt vann linn med typ fem poäng :( men men. skoj var det

ikväll blir det party, i borgholm istället för hos per. haha =D sen blir det in till kalamr o partaja. =D

Tittade på heartbreake hotel igår. så jävla bra! - om vi ramlar kommer dom nog efter oss. - Ta oss bakifrån! haha skrattade så jag inte visste vad jag skulle ta vägen D:

Nehopp. nu är klockan snart halv ett o ett är det lunch på gamla skolan som gäller. tvåorna idag =) men ska nog åka nu o hämta ut pengar innan tror jag :D bli nice det här. me like.! =D fast pengarna försvinner. haha.

mitt blod är knas :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback