tisdag

Åh! Nu har jag precis skickat in ansökan till frisörutbildningen i göteborg med start februari! =D finns bara en plats kvar! vilket gör mej väldigt nervös. varför skulle just jag få den? åh suck, jag med min vanliga otur.. :( men jag hoppas verkligen. det skulle göra mej till världens gladaste, det skulle betyda att jag har planer för framtiden! =D

Idag har jag fikat och pratat religion med veronika o alexandre * 2. himla nice =D

Föreläsning från handelsbanken. himla intressant faktiskt. jag gillade de dom sa. jobba på bank? jobba som mäklare? jurist? polis? ååh så mycket jag vill.! :(

Tränat ikväll med såg så mycker fram emot att jag valde stepen idag när jag inte hann gå på 2 pass pga religionen :( å sen e åsa borta så helena hade passet å det va så tråkigt. så blev lite depp över det :(

men men., nu sitter jag överexalterad . vill verkligen. ska fortsätta med mina egna påhittade instuderingsfrågor till provet på torsdag. suck. gjorde klart svenskan idag iaf. skönt! =D

snart påsklov! =D

Kommentarer
Postat av: Lene

vad roligt med frisörutbildning! det hade jag också velat gå om jag inte haft så dålig rygg...
lycka till, jag ska hålla tummarna för dej

Postat av: sara

Åå va kul att du har sökt!! klart du kommer inn*) jag tror och håller tummarna för dig hjärtat
puss puss

2008-03-20 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback