platon

"Vi är bara ideér." kan nog vara väldigt sant det där. vad är det för mening med att gå å tänka på en massa saker om jag själv bara är en idé? finns vi eller är vi påhittade för någon annans skull? igår önskade jag att jag var det, men idag vet jag inte längre. vi lär oss nya saker varje dag, får nya intryck möter nya människor och förhoppningsvis lär vi oss någonting oxå.?

Varför ska jag gå och få någon jag inte bordes uppmärksamhet? när det finns så många andra människor jag behöver ännu mer. ska försöka ge alla lite mera uppmärksamhet från och med idag.

Ska börja plugga på svenskan nu, massa saker :( usch gillar inte att skolan tar sån tid. tränat varje dag denna veckan iaf, å imorn blir det nog oxå minsann! =D me like. ska slita ut friskis kortet ordentligt till den sista april. sen får det nog bli ett nytt kort ändå. haha :D

Färg på klänningen? vill ha så många, ljus mörk? =D


tack för inget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja usch så kan de vara :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback