påsklov!

Nu är det äntligen lov. men va e detta för påsk? hur mkt snö som helst ute ju :( ja gillar att inte.

Igår var det klassfest iaf. grymt skoj verkligen! min klass e grym, men öland e jävligt bra! =) sara blev lite väl full där rror jag. haha. nästan hela klassen var där med. bara 4 stycken typ som inte var med. så det va skoj! =D somnade efter en del sms:ande till en viss herre hemma hos ella o fredde! =D

Idag är det lite handlande som ska ske. =) ååh vad jag är finurlig. ska se om jag kanske träffar sara ikväll? hade vart trevligt. :D åh jag gillar påsklov.

Ska försöka plugga lite senare ikväll oxå. först ska jag duscha nu iaf =) mkt plugg nu. ska skriva klart projektarbetet i veckan tror ag så har jag det gjort, sen e de bara loggboken att tänka på. :P

Balklänningen är under uppsyning nu. =D ååh vad roligt. sååå fin.

glad påsk! :D

Kommentarer
Postat av: mia

va blev det för färg? =)

2008-03-21 @ 12:17:29
Postat av: Lene

jag vill också veta vad du valde för färg!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback