helg, dag & påsk

  • mycket runtomkring nu.. slutsatser?
  • Helgen var riktigt riktigt rolig faktiskt. tycker om mina vänner! =D kul med melodifestival oxå, å perrelli som vinnare gillade jag ännu mera! =D michelles och taxi med markus till saltö, sen uppsittar kväll hos han o emil =D
  • wallander och paj i söndags. gott som attans. jag är bra på å baka har jag fått höra :D tack.
  • Idag, skola som bara är jättedryg nu för tiden. vill ha lov nuuu! ? =(
  • Prov i religionen på torsdag så imorn blir det frukostfika med några klasskompisar på waynes klockan elva =D ska bli himla nice. höra vad alla andra kan. ! =D för jag förstår ingenting. :(
  • Bilddagboken är knas.
  • Tränat ikväll. underbart! Ser fram emot morgondagen
  • Börjat åka buss lite mer.! bra evelina.
  • Jag har en Hemlig Beundrare? =) haha. det här kan bli spännande. karlskrona eller kalmar på fredag?
  • Du är fortfarande bland det bästa som finns. men nu har jag lärt mej att skita i allt. tack någon.
  • Tillbaka till religionen nu då. suck. vart en bra dag iaf! =D å om tre dagar är det påsklov!
  • Jag vill nuuu! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback