glad!

åh saker skulle nästan inte kunna bli bättre nu. så glad. vet att jag gjorde rätt nu. vet det bar ;) saknar ju det där bara :D eller dej lr så? lr jag vet minsann inte. haha =D haha.

Sitter hemma hos sara i borgholm nu. malin och jag är på liten resa =) ska stanna tills lördag å blev så glad när hampus sa han stannar till lördag nu med och inte åker hem idag! =D så skoj. idag har vi ätit gyros. gott gott=D å nu väntar vi på linn simon o hampus för att gå å bowla. ååh vad roligt =) jag gillart.

Jag vet att det är fel. men blir så trött bara. förlåt menat inte.

Imorn blir dte party hos per i färjestaden oxå. saknar öland så sjukt mkt. helt underbart att vara här. och jag vill inte åka hem igen. sara o malin brottas på golvet. sötnötter. vill vara på öland. men karlskrona är så jävla bra. det är den skolan jag vill ha. men med dessa människorna? )=

ska iaf ha så himla roligt den här helgen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback