fredag.

Då var man hemma efter ett besök i växjö då :D himla trevligt. dock tråkigt att allt inte avr lika trevligt. eller alla. haha :D haft hur kul som helst med tjejerna. får erkänna att jag var lite nervös dock i början, jag och en massa tvingflickor? men det blev bättre än väntat! tack för en superrolig natt.haha. :D

Blir så fruktansvärt trött på vissa människor ibland minsann. usch. vill bara försvinna under jord så man kan få lite tack för det man gör. suck. vill flytta ihop med min sara nu. åh hoppas verkligen att det löser sig nu :( annars blir jag tokig.

imorn blir det jobb och party minsann.! =D hoppas det kommer bli kalasskoj! :D hoppas hoppas är sugen på nåt riktigt kul. en kalasbra utekväll helt enkelt.! =)

nej nu ska jag se klart på lets dance. färga utväxten på håret och sen somna till barnen i bullerbyn tror jag. det gillar jag! =D

//* )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback