fredag

Dagen har vart rätt bra :D malin och jag har vart o solat nu så man ser lite brunare ut imorn ;) shaka as på pirren. haha

Usch saker är verkligen knas. tänkte på en sak fanny sa i veckan, man borde bli lite mer som alla andra. bara skita i saker och inte haka upp sej på allt man gör :D haha. ska ha det i tankarna imorn! =D

Imorn ska jag springa en runda på stan med ella sen åka till saltö och kanske städa lite om det behövs. =) vila och sen göra sig iordning för party. sofia skulle joina mej på saltö oxå sen går vi ihop till mathias place :D ååh ska bli så roligt det här. !

SKa nog sova snart. åh jag börjar bli mej själv igen. äntligen . hoppas jag låter bomben stanna där den vart nu. student, baler =) å mösspåtagning, endel i skolan att göra klart först men sen ska de bli så fruktansvärt skönt att få vara fri från plugg ett tag ! =D

Nehoopp. fortsätta läsa harry potter nu tror jag =) lite trött faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback