energi

idag är jag pigg. iaf just nu :) ser fram emot att träna ikväll dessutom. alltid lika kul. tisdagar me like =) å endast handboll i skolan idag. ska heja på dicken. haha :D åka å hämta veronika innan, så köra strax =D tisdagar är superbra. å idag är det ddessutom sol ute oxå. himlen är blå å idag är allt bra. inte ens du kan förstöra min dag idag. =)

torsdag torsdag. vill ha. lämna etikuppsáttsen. lämna blod. åka till kalmar. träffa sara kolla färg på balklänningen :D å sen blir det öland minsann. =D kul kul. en lång helg iväg från skolan o stan himla skönt faktiskt.
nehopp. nu ska jag leta upp mina gamla solbriller. behöver nog köpa ett par nya. hmm? haha. å åka om 20 minuter. göra tills dess? bädda sängen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback