bästa vän.

du var den personen jag litade på, den människan jag hoppades och trodde alltid skulle finnas där. Du sa så mycket, du lovade så mycket. ord som jag nu ser inte betydde någonting för dej? Du var den enda som verkligen fick mej glad då jue. å nu verkar du inte ens veta vem jag är? du vill inte? du blundar för hur sjukt allting är. du säger jag är din vän, men du visar gång på gång att jag förmodligen är den människan du hatar mest på denna jord? Finns ingen som lyckas förstöra mej så som du gör. vill bara kunna säga hej då till dej, få slippa allting, snälla du. försvinn. låt mej få slippa en minneslucka där bara du finns. vill säga att du är död för mej. men det går inte. försöker bara intebry mej mer och mer. men det går inte att lura mej själv, jag vet att du betyder hur mkt som helst för mej fortfarande. och nu vet jag oxå att du redan släppt allt hopp om att viskap skulle vara något bra? dom där stjärnorna har du nog redan plockat ner. du skulle inte längre märka om jag flyttade till ett annat land, blev påkörd av en bil eller vann nobelpriset. för du bryr dej inte längre. åtminstone känns det så :( Att veta att du idag tror att saker kommer vara likadana om 3 månader, visara bara ännu mer på vad du är beredd att göra för en sjuhelsikes vänskap. trodde jag. visar väl ännu en gång på hur jag vill tro på det bästa. eller är jag bara blåögd?

Studenten ska bli en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. jag hoppas verkligen att du tar något av ditt förnuft till fånga och kommer på den. Kanske kan du göra något bra av 2 år ändå? Du kanske har rätt jag borde sluta försöka såhär. men förstår ni inte att jag tycker saker betyder så mkt mer än att man bara kastar bort dom så? Jag kan inte låta andra styra mitt liv. förlåt. kan inte det. Idag finns nog min lyckliga del på en helt annan plats, nangijala kanske? för just nu känns det hopplöst att få den här delen tillbaka.? jag är inte lycklig ensam, men utan dej i minnet kanske jag hade vart det? hoppas du förstår vännen. M du var min bästa vän. vill ha det så, å du är den enda som kan svara på om du vill ha alla våra minnen kvar eller om det är som någon annan vill.... vill bara be dej att ångra dej. ändra dej. men...


Vi hade en kärlek, vi hade den finaste vänskapen. vi var dom 2 människor var avundsjuka på. vi hade den vänskapen alla längtar efter. åtminstone tyckte jag det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback