världsbäst.

nej men oj vilken lyckad helg det vart! super bra. midsommarfirande i torsås hos fia och peter, långbord sill och nubbe, i massor! =) i en nyinköpt pool och brännbollsset kunde aktiviteter avklaras tillsammans med michaelas påhitt, lite hjälp av mej med lekar och uppdrag. supertrevligt. o självklart avslutas firandet med ett besök på akuten för någon av våra vännerm aldrig kan mange hålla sig i skinnet :) haha.

Å igår hade jag en myskväll med hallengren. roliga knäppa människa! hittat en tvilling tror jag =) haha. gick på olerys och åt, pratad eskit blev avbrutna av fyllegubbe men skratta snabbt vidare. sedan bar det av till bion, med stor popcorn och cola för oss på rad sju såg jag en av de bästa filmerna någonsin. sex and the city. å jag bara lipade o lipade, å nmär filmen avr slut lipade jag för att filmen var slut. underbara film, en riktit girly one. =) tack sara!

nehopp. jobbat idag å funderar på att dra upp till skogen möta upp sara och rasmus och kolla lite byafotboll =) men får se hur jag gör med den saken.

verkar som flytten blir framflyttad lite till. depp. :(

slingor i håret nu å de då va =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback