sjung om studentens lyckliga dar!

Helt tokigt, jag har tagit studenten för jag har tagit studenten! =) fy fan vad jag är bra =) nu har det vart studentfirande i fyra dagar, i tisdags var det saras tur att sparkas ut, onsdag var det jag, sofia igår och idag massa fler med klassfest =)

hade inte kunnat haft en bättre studnetdag! Tack alla o tack för allt. =)

Superkul hos sofia igår oxå, nicenice. å idag vaknade jag med en halv kohage i sängeno andra hälften i bilen. hm? skratt, det kan ha vart det roligaste! =)

världens bästa vänner gör studenten till världens roligaste. ni är underbara! =)

upp och jobba kloickan åtta imorn, men det struntar jag i =) haha. ikväll blir det fest ändå!


hallongrottan och hallongrodan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback