lägenhet

Idag vart sara och jag inne i lägenheten och kollad eoch planerade. ååh vad jag längtar tills måndag nu. =) alldeles alldeles snart är det dags, får bli lite äventyrs resos till ikea oxå. suck ekonomi? =) haha

idag var det lite mys på nivå, med linn ella och mallan =) trevlans. stötte på mannen med bilen. ojoj. hmm? haha.

väntar i sängen på min blivande sambo nu, som snart slutar jobba =) sara tar taxi ut i skogen till mej och imorn blir det stadsrunda =)

god natt.

still believe.

bulgarien 47 dagar! =)



Kommentarer
Postat av: Tommy

Vattenpipan ska gå varm hela veckan!!! haha! mmmmmm! alla som har varit och hälsat på mig och min vattenpipa ska ha värsta "Wiskey-rösten" när de går hem!;) kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback