jobb jobb.

jaha, nu är man väl stor då =) haha. började jobba idag, påriktigt igen. började i lördags iofs men minns inget =) haha. himla kul på jobbet, tur att sofia är där för annars hade det vart superdrygt =) imorn ska jag ringa äldrevården och prata med dom oxå. ska bli intressant =)

Nu har linn flyttat ner, å de e så nice. längtar oerhört tills lägenheten i stan blir klar så sara och jag kan flytta in, det häör kommer bli den bästa sommarn någonsin. känner det på mej! =) ÖG känsla. haha.

jobb imorn med. å imorn börjar satsningen inför bulgarien 12 augusti oxå. då har jag 7 veckor på mej att komma iform =) jag vill klara av detta så då ska jag klara av detta! =) satsar på, my name is inga. haha.

nehopp . se om nån av mina vänner svarar och vill hitta på nåt nu, såhär i sommaren =) sovit flera timmar så det kommer jag inte kunna göra nå mer jue. illa. nu slutade linn och jag nös ut värsta slembollen. äckligt. =)

sommarsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback