9 dagar

Dagarna rullar förbi, bara 0 dagarkvar till studenten nu =)

I fredags var det ölandsbalen som gällde. va himla roligt, supergod mat och underbara människor =) Stefan och jag var bäst på valsen, haha =P En aning knasig hemresa mitt i natten med balklänning och allt. haha .. tack för en underbar dag vänner.

image108
Jag och li lagom dragna. men det bjuder vi på =)

I lördags var det dags för klassfest på möcklö. va superroligt. haha. vilken klass vi är! =) åkte in till stan för att fortsätta svirandet och sedan bussen hem och en liten vandring iaf. haha =) underbar helg minsann =)

Idag var det lunch på toscana med sara hanna och fanny, supergott =) sen bestämde vi oss för att åka till dragsö och sola och bada. Solen stekte och var allmänt nice. synd sara bangade. haha =) sen fotboll i fridlevstad och nu e jag hemma igen =)

Bal på torsdag med, så viktor och jag börjar planera och fixa allt =) sweet.

/ Sommar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback