stök.

jävla ungar som springer på övervåningen och klampar. börjar bli smått irriterande efter sådär en halvtimmes håll i gång, satan håll fast i ungarna. :P folk ska upp tidigt.! haha.

träffade linn pärlan lite innan, helt galet släpper verkligen allt med dej.

Imron blir dte blodgivning, försök iaf. haha. å e de fint väder ska jag lägga mej på stumholmen och sola/sova en stund med. ska bli skönt. underbarty att vara ledig imorn. å bara vara för det gillar jag =)
eventuellt skulle vonk kika förbi oxå o se hur jag bor :) dejten dära. inte träffat flickorn i klassen alls mycket i sommar.=( tråkigt som attan. så många jag vill träffa.

imorn ska jag iaf få träffa baben nr 1. planera hennes 20 års fest lite, prata lite skit oxå skulle jag tro. längesen bara hon och jag nu. ska bli trevligt. =)

emelie och jag skulle kanske besöka arbetsförmedlingen imorn oxå. låter bra =) mkt som ska hinnas med imorn, tur jag ska upp tidigt :P haha.

nehopp. trött som ett as är jag nu med. :( bara tre veckor kvar till bulgarien nu!!=) å vad jag längtar!!

None


piece and love =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback