som fisken i vattnet =)

just nu trivs jag enormt med precis allting. skulle inte vilja ändra på någonting. visst ekonomin e knakig i några dagar till men det är så det är att vara ung =) haha. idag var det jobb, mitt jobb e kul för där finns det massa roliga babes =D

ikväll. har jag och linn myst. igen =) haha, pärlan, hur kan jag har missat dej under tre år? galet. drack ett glas vin och fgick till fox. men beslöt mej för att joina sängen iställe då ja jobbar imorn igen. money money.

på listan hur min drömman ser ut, finns det inte många punkter som du inte har. ser fram emot den sista juli. =) jag längtar och du längtar. tillsammans kan man drömma, drömmr utan att vakna utav en fiskmås klättrande på en. =) helt galet vad glad jag blir av dej...

Nehoopp. sova lite, nybäddad säng. underbara sara. <3 kunde inte haft bättre sambo. flickorna i mitt liv är mitt liv. <3

god natt. =)


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback