knasknas

börjar få lite småpanik nu, inget internet i staden =( men ska inte klaga. Äntligen har sara och jag flyttat in till sparrensgatan 1/drottninggatan 15 =) å iag har även alla grejer kommit in. slutat jobba och är hemma o hälsapå mor o far nu, sen ska jag back home och plocka iordning lite till min sambo som slutar elva. tror jag ska stanna och plocka blommor till frugan med. supersugen på patt gå till nivå med linn men får se.

nehopp, nu ska jag umgås med familjen =) förhoppningsvis får vi snart in internet i lägenheten med så jag kan få kontakt med omvärlden. Lööve.

militär och fin klocka,som dessutom funkar. heelt galet. =(

Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

TÄVLING, BLI DAGENS BLOGG!

kolla senaste inlägget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback