1 juli

Åh idag får sara och jag nycklarna til lägenheten =) å känner på mej att sommarn kommer bli superbra! =9 bulgarien kommer bli en perfekt avslutning oxå =) å start inför norge uppladdning.

Idag ska jag och malin o madde förhoppningsvis emelie oxå åka upp till öland, kunde inte hålla os ifrån dansbandsveckan! =) så jävla gutt. party ikväll. hem på torsdag å då blir det plcok i lägenheten hela dagen =) sweet.

nehopp. ska åka in til stan sen tänkte jag =) träffa sara, hälsa på ella o ge henne pengar =) packa ihop mitt rum alldeles strax ¨så allt är färdigt =) nice.

nehopp. 5 dagar nu.

=)

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt! :D

Postat av: matilda

vad tycker du om bilderna på mig på min blogg?

2008-07-01 @ 12:54:16
URL: http://dresslike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback