ur varje kaos kommer ett lugn

I have a feeling in my heart that my life can really start - and it´s all because of you.

Jag vill så mycket att allt ska bli bra. vill inte försvinna innan allt  blivit det heller.

snart 19 år och ett år kvar till systemet :D

20 års fest på lördag. malin och jag ska pyssla å fixa världens bästa födelsedagspresent :D

nya bilen finast i världen, du och jag pärlan. bränner nya skivor nu =D

Det kommer sluta som vilken disney saga som helst och det vet du lika bra som jag hjärtat. vi tar inte saker så hårt. ;) måste lära oss att ta lugnt å förstå vad vi verkligen vill. <3 för tillsammans klarar vi allt.

God natt. du gör mej glad. livet är allt bra konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback