slappis dag =)

Trött som få nu. första helgen sen skolan började skönt =) malin och jag har vart tokiga idag inte haft några planer alls så åkte till maxi och handlade godis o slappade framför lets dance =) jag gillart. dessutom hade vi himla roligt samtalsämne. suck. haha :D

Kul att jag fick utbrott på min dator igår så den funkar alldeles utmärkt nu =) inga ränder på skärmen. sweet :D

varför ska jag alltid råka ut för det hära då? jag tror jag tillåter mej själv att tycka om människor för lätt och då slutar det väl såhär kanske. eller jag vet ju inte ens hur det slutar. hmm? =) tror jag ger upp inann jag ens börjat. ?

Wherever he goes i always knows that you make me smile please stay for a while now and just take your time <3 du luktade gott.

Upp å träna imorn =) jag gillar det. så skönt. får se hur man spenderar kvällen imorn. med malin antagligen =) haha. se vad grabbarna stan säger. ? hmm? =)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback