partylite

Igår hade jag ljusparty himla trevligt faktiskt. så om du är sugen på att vara värdinna/värd för ett party, just say =D Ska strax åka till karlshamn med melle för en kurs :D hoppas et går bra. sen tänkte jag våldgästa malin på oom inte klockan blir för mycket. Skola imorn. suck vart så skönt att vara ledig jue. aja. går nog fort har inte så många lektioner jue =) se om det kanske blir hockey sen på kvällenoxå. hade ju vart himla trevligt :D undra varför. hehe.

nehopp. på med jackan nu då. ska försöka hitta hem til melle först jue. kan bli farligt. haha =)

konstigt hur saker kan ändras egentligen. jag är lycklig mer er.

Fått mickes julklapp nu md.så måste träffa han så han kan få den med. bästa någonsin verkligen=) å då skojar jag inte. å nu spelas lasse på radion. lyssna på det först sen köra:D

Jag tycker om tanken. du ger mej fjärilar i magen <3

Kommentarer
Postat av: Lene

Har du fått julklappen från Micke då? Jag hade ju själv ett finger med på den så jag vill ju höra vad du tyckte:)
Kör försiktigt, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback