panik.

suck. insåg ida att jag verklien lagt skolan åt sidan sista tiden. vilket nu utrburtit i panik. stora engelska arbetet jag haft flera veckor på mej att fixa ska in på månda. suck. ja trodde jag hade heela nästa vecka på mej jue :( ååh panniiik. kommer inte få ohop det här. elva sidor! stannar hemma imorn och pluggar. nåon som vet mkt om presidentvalet i USA? :S

Tiden räcker verklien inte till. har förstått det nu. du är för upptagen babe. jag blir tokiiig om ja inte får träffa dej snart :( måste finnas någpon tid över väl?

Iaf fått min startväska i partylite såld ida. lr betald lr vad man sägegr =) sjuukt härligt =) så ser fram emot månda =)

Nehopp. sova nu. upp tidigt imorn och sätta isg med denna skiten :( ska in till stan vid halv två sen fixa maddes present och sen måste bilen vara hemma vid tre :S ska besiktas. suck. tid som sagt )=

God natt. ska försvinna in i dimman nu. förresten. blond igen =) men vet inte. ja tror inte jag är en blond person längre? känns inte som jag? får se hur ja gör. om ja håller fast vid det. hmm? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback