malin 19 år.

jajamensan. lillungen har fyllt år idag. grattis =D stor flicka som fick snygga trosor av mej o lite smink =D hon måste ju vara snygg jue. haha D: himla trevligt iaf. vart där i sju timmar. haha. ätit vegetarisk taco. suck hur ska jag klara det här? haha. iaf sen spelade vi spel. ja o malin knäcker på med andra ord börjar bli tråkigt. haha =D ingen utmaning längre. men tusan vad halt det var sen. kom verkligen inte upp för björkerydsbacken, så fick köra runt fridlevstad, alltså en runda som är typ åtta kilometer längre. haha. dumma bil suck. men men.

Nu ska jag nog sova snart. sa till chefen att jag vilar mej från jobbet imorn med. så grymt ont i nacke o rygg blä på volt med bil. men glad jag lever iaf.
känns knas att faktiskt inte umgåtts med grabbarna j ikväll. haha :D får se hur det blir med det. ska nog ge upp innan något ens börjat tror jag. suck. aja. kul e de iaf. jag gillart.

Imorn blir det sooovmorgon för första gången på länge. skönt.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback