life is a mystery

Det var säkert en av dem två kallaste kvällarna på hela året (2 januari) och jag och min kompis malin skulle åka in till stan för att spela spel halva natten. När vi plötsligt får möte med en stor bil mitt i vägen och jag måste väja undan för idioten annars hade en frontalkrock skett. får sladd på bilen, rattar snurrar. jag är rädd. pang, vi rullar. på bara några sekunder har våra skratt bytts ut med panik och gråt. Aldrig vart så rädd, arg och ledsen. Tack för att vi har världens bästa föräldrar å ella är världens underbaraste som mötte oss på akuten. älskade vän.

image83


image84

vet inte vad man ska kalla det. men ingen rolig början på ett nytt år iaf. körde bil idag igen. ville inte, men det gick bra. skulle egentligen jobbat, men min nacke och axel gör så fruktansvärt ont, dessutom är jag grymt trött och ögonen svider eftre allt gråt. vi hade sån tur. det är nu man får känna att man lever, å de är jag glad för.

Får se om det blir något spelade idag. får se om jag vågar sova i stan kanske? ;) jag gillart.

Grattis till mlain som fyller 19 idag oxå. ååh stora unge. :D

Evelina, med gråten i ögonen och tacksamheten i kroppen.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Oh fy faan ewelina..håller nästan på att börja böla när man tänker på vad som kunnat hända =´/

Postat av: Lene

usch det där lät inte alls bra, skönt att ni klarade er iaf!
Kör försiktigt

2008-01-03 @ 17:26:30
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Anton A

Usch, fan va skönt ni klarade er så pass bra som ni gjorde!

2008-01-04 @ 00:18:57
URL: http://antonaronzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback