det finns kanske en gud?

Skola idag igen. började nya filosofikursen, känns riktigt bra faktiskt =) tror det ska gå bra. sen så träffade jag sofia o gick en tur på stan. suck panka studenter är inge roligt. tror dessutom jag levt med telefonen i handen idag ;) skickat över 200 sms sen i lördags. haha ;) illa.

Imorn blir det nog att färga håret o klippa mej. iaf om min lön kommer in på kontot :S fått hem lönebeskedet idag men minsann inga pengar på kontot? hmm? förstår minsann inte? får hoppas dom kommer över natten. annars blir jag tokigt :S men nu e de inte så brått kanske ändå. skulle ju på dejt på onsdag egentligen då * ler. får se när det blir av. spännande. i think i like :D

Åh imorn ska jag äntligen få träffa micke. över tre veckor sen sist känns som en evighet =) satt häromkvällen och slog in hjärtats julklappar. blev så rackans fina =D  ska till sjukhuset oxå :( vill inte. skönt att jag bara har en lektion på tisdagar iaf =) me liike.

Fått en ny bil idag med. superfin är den =) jag blev himla glad. överraskad oxå. ska bara besikta den o fixa lite =) men den e såååå fin.

Nehopp. duschen? å sängen :D balanmälan snart med. ååh vad skoj. =)

Helvete, det finns kanske en gud ändå? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback