vänner.

Måste börja skriva mer nu. :d

Igår vart det min födelsedag, tror det var en av de bästa födelsedagarna på länge. hade inga förväntningar alls å allt blev superbra. min cheescake blev superbra med. =D tack vare malin och johan som var hemma och hjälpte mej i tisdags. D:

vart duktig nu. börjat med mitt framtida jag nu igen =) tränat varje dag denna veckan, å så ska det fortsätta med nu minsann. ända fram till balen och studenten minsann. =D nu när jag faktiskt hittat den klänning jag ska ha så måste jag bara träna bort gäddhänget. haha =D längtar riktigt mkt nu =D ska prata med emil om öland med. :S ska bli skoj att få träffa er alla där med. :D
.
Idag har jag minsnn haft världens trålogaste skoldag. väntade i nästan fem timmar på en lektion osm inte ens blev av sen. konstiga engelsk lärare jag har. skulle jag haft min muntliga redovisning idag.? knas irene. haha Vart inne i staden hos vännerna mina med :D klippte johan. tjockishår. haha. himla bra blev det iaf.

Nehopp. nu ska jag bege mej till sängen strax. vill ha helg nu =) iofs ska jag jobba på lördag :( men sofia med, det gillar jag =) sen e de tjejkväll på lördag jue =) gott gott. sen nästa vecka e de mkt partylite =D jag är glad.

i dont want to loose you cause i'm stuck on you like glue. kommer alltid vara din bästa vän. :)

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback