sommar.

Vill ha sommar nu. sol och bad. ;) hoppas minsann det blir så att det blir en resa till bulgarien i augusti med grabbarna grus o gänget. haha ;)

Idag var det en lektion i skolan .skönt. sen träna :D å fått alla mina ljus idag så kuul =) fick mina fina ljushållare. love. hela huset luktar ljus nu =)

Imorn ska jag jobba minsann. usch o fy. men sofia jobbar med så då blir det roligare. åka o träna direkt efter sen med. =D sen på kvällen blir det nog lite tjejkväll. himla trevligt ska de bli. cissi som har tjejkväll =) ska spela spel och dricka alkohol. skvallra os en blir det väl utgång kan jag gissa. :P

varför kan saker inte få fortsätta vara bra? förstår inte. å gillar verkligen inte tanken på att ha "förlorart" en av de första personerna jag någonsin kunnat bli glad med. förstår ingenting längre? trodde viskap va på riktigt. blir ledsen av det hära...

Nehopp. titta vem som åker ur lets dance nu sen gå och sova :D läsa lite harry potter innan. sweet. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback