rosa moln..

En av världens bästa helger tror jag minsann. :D ledig från jobbet. party i lördags. träffade dej.. å idag har jag och malin slöat/myst med vännerna i soffan på trossö :D

ögonen är trött nu minsann. inte sovit mer än 3 timmar inatt minsann så fick mamma hämta mej. blää. men gårdagen var himla rolig :D

Bästa idag när jag och malin var påväg till cityhallen, möter en kille som liksom lutar sig framemot mej och säger hejhej. jag blir chockad till tusen och undrar va de e för pucko som gör sådär? funderar lite på det och undrar om det kanske va en kompis från lund. skickar iväg ett meddelande o frågar om inte han är i karlskrona idag, å visst minsann va han det, å visst var det han som hälsade sådära :D haha. kan inte springa ut på gatorna förrän man blir nerhälsad. haha :D himla kul iaf.

nehopp. sängen nästa =) å imorn blir det te att träna o städa lite. =) fyller ju år på onsdag jue =) så ska städa å baka nu måndag tisdag :D jag gillart. försöka få in någon partylite visning med nu =D har några telefonsamtal att ringa =) du e inte intresserad att veta mer? =)

Aja. ska lägga mej i sängen. usch önskar du vart här... mina rosa moln.


Kommentarer
Postat av: Lene

åhh jag vill också fylla år!!!
skönt med en trevlig helg, det hade jag också, även om jag jobbade i lördags.. jag och en tjej till satt ensamma på kontoret så det blev ju inte massvis gjort:)
ha det toppen

Postat av: Lene

jag fyller ju inte förrns 29e april ju, det är ju megalänge till!
jag ska ha mitt ljusparty den 24e, hopppas att det kommer många och att de shoppar en massa:)

2008-02-04 @ 16:16:08
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: Sara

För idag är det din fördelsedag minsan* hihi tack för en jätte rolig helg gumman hoppas du får en bar kväll ;)puss puss

2008-02-06 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback