prov :(

usch har rättskunskapsprov imorn :S kan ingenting och har massvis med instuderingsfrågor kvar att svara på :( å måste lära mej kapitelena utantill typ. suck. aja. bara att sätta igång. 2 timmar tills jag ska köra in till skolan igen :(

Igår var det myskväll med fia. tack för världens bästa syster. kollade på armageddon och tror minsann jag får hålla med fredde världens bästa film. precis vad jag behövde igår . dessutom blev det god mat o massa fett efter :D

Vart hos världens äckligaste doktor nu precis. fått nåt fel på ryggen min vet verkligen inte vad det är å gör så fruktansvärt ont hela tiden :( suck å han va bara äcklig :( hjälpte mej ingenting. sa att det kan va något som e fel på mitt ena revben för där det gör ont men sen säger ´han att det är förmodligen bara en sträckning så åk hem o vila. sa ja inte får träna på typ 1-2 veckor. :S tror han på detta lr? suck. om ja har massa ont ikväll ska jah minsann åka in till akuten iställe.

Allt är bara kaos nu. usch. verkligen sant, orkar inte gå omkring och le mera nu..

Nehopp. massa mer rättskunskap o lite mat så ska saker nog bli bra...

Kommentarer
Postat av: Lene

Kämpa på, allt löser sej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback